Alla inlägg under december 2008

Av Elin - 28 december 2008 13:31

Jag mår faktiskt lite bättre idag. Även fast huvudet håller på att sprängas och jag har asont i halsen och bröstkorgen. Ska snart lägga mig i sängen och plugga. Måste få det bortgjort.


I morgon ska jag då till Sundsvall. Jag saknar stan. Ska blir skönt att komma tillbaka. Hem och fixa i ordning lägenheten. :) Och spela på mr Cort! :D Där har vi nåt som jag saknar nå så fruktansvärt! Synd att rösten är paj, för då kan jag ju inte skråla på som jag brukar. Det är ju dessutom typ tomt i mitt hus eftersom att alla är hemma hos sina familjer och firar jul. Perfekt liksom! Men då är det ju min röst som förstör det hela... Men men...


Nä, nu blire plugg!


Dagens låt: Airbourne - Too much, too young, too fast

over and out

Av Elin - 27 december 2008 17:30

Då har även jag åkt på det. Den där jävla förkylningen. Det vart inget jobb för mig idag. Ska inte jobba i morgon heller. Jag har ingen ork för det. Måste dessutom vara frisk på måndag när jag ska åka till sundsvall.


Igår vart det ju utgång på Kramm. Det var sjukt roligt! Man träffar så himla mycket folk som man inte träffar så ofta. Gamla godingar från högstadiet och allt. Jag har saknat dom. :) 


Denna dag har spenderats mestadels i sängen. Ska lägga mig där snart igen. Ska plugga lite tänkte jag. Det är snart dags för tenta...


Dagens låt: Pink - Dear mr president

over and out

Av Elin - 26 december 2008 13:20

Igår gick jag, Emmelie, Palle, Lena och Andreas på bio. Här i Kramfors. :P Vi såg Australia. Fy fan vilken bra film. Och Hugh Jackman... *drooool* Efter det gick vi och löste in oss på Gladan och sen upp till Lena för att förkröka lite. Det vart vin och en lite halvtaskig piggelingrogg. :P Men roligt hade vi igår iaf. Mycket trevligt. :) Ikväll vankas Kramm. Ska snart åka ut en sväng till pappsen och sen hem och göra mig i ordning. Daniel ska fixa in mig på Kramm ikväll eftersom att jag inte har nåt leg än. Jag hoppas det blir roligt ikväll. :D


Dagens låt: Flyleaf - So I thought

over and out

Av Elin - 24 december 2008 19:38

Just nu sitter alla och leker med sina julklappar. Putte spelar ett jävla bilspel han fick från mig och Stuff, Christoffer och morsan tittar på och jag har kollat på DVDn som följde med Paramores platta The Final Riot som jag fick av mina bröder. Tänkte kolla på DVDn som följde med In Flames platta A sense of purpose som jag också fick av mina bröder. Jag fick även pengar, en elvisp och ett inramat kort på Casper. Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll. Ska åka härifrån klockan 9 i morgon bitti för att flytta nere i Sundsvall. Så jävla drygt... Men men...


Dagens låt: Paramore - We are broken

over and out

Av Elin - 23 december 2008 22:41

Nu sitter jag hos Emmelie och Palle och halvglor på Bingolotto. Lenis är här också. Det är mycket mysigt, även fast vi inte är hängivna direkt. Jag hade med mig en tårta idag, och det var populärt. ;)


Idag har jag slitit satan på jobbet, så mitt huvud och min kropp är helt jävla dö. Ska bli så jävla skönt att få krypa ner undet täcket sen. Kommer sova som ett barn inatt. 


Och i morgon är det julafton! Det ska blir mysigt! Jag och mina mongolida bröder klädde granen när jag kom hem från jobbet, och den vart fin. Ska slå in julklapparna i morgon. Måste tvinga morsan att åka och ta ut pengar i morgon också.  Nä, ska försöka vara lite social nu. :P


Dagens låt: Lady Gaga - Poker Face

over and out

Av Elin - 22 december 2008 10:07

Snart ska jag gå och jobba. Börjar 11. Jag jobbar till 16, sen ska jag hem och äta och duscha och göra mig i ordning lite. Sen blir det hockey! Det ska bli roligt. :) Efter hockeyn ska jag till Emmelie. Jag ska sova över där. Vi ska ha lite småmys med en "lilla julafton" och så. Men nu måste jag gå och göra mig i ordning om jag ska hinna iväg till jobbet i tid.


Dagens låt: Beyonce - If I were a boy

over and out

Av Elin - 20 december 2008 10:40

Fan vad jag drömmer konstiga saker. Jag drömde dock inget om det jag nämnde i föregående inlägg som tur var, men jag drömde att jag och Emmelie var och shoppade med Blondinbella i Birsta. Det helt jävla sjukt.  Och vi åkte en rulltrappa som var jättekonstig. Den åkte bara runt runt om man inte aktiverade den så man kunde ta sig till ett annat våningsplan. Som värsta TV-spelet liksom. Jag vart dock väckt typ fyra ggr av att telefonen ringde mellan 04.00 och 04.30 i morse. Nu har jag två mobilsvarsmeddelanden jag inte kunnat lyssna av eftersom att jag inte har några pengar kvar på mobilen, och även ett sms från människan i fråga. Ni kan väl gissa vem...?


Jag börjar jobba ganska snart. Senast klockan 13. Jag är rädd att det kommer vara en jävla massa folk idag. Fast det borde egentligen inte vara det. Folk har inte råd att äta ute mitt uppe i julhandlingen. Lönen kommer ju inte förrän till veckan. Men iof så jobbar jag ju då med...


Dagens låt: Airbourne - Black Jack

over and out

Av Elin - 19 december 2008 22:57

Sicken dag! Drog in på stan för att möta upp Emmelie, Ida och Lasha på Ådalsskolan. De filmade inför deras NoCryprojekt. Jag drog med som ett plåster mest. Hann även surra lite med Micke och Maria nere på media. Ett kärt återseende. :)  Det var även lunch med Emmelie, Ida och Lasha på Kramm. Emmelies käresta nummer tre, Dacke, och en till hängde också på.


Efter det åkte jag och Emmelie med Ida upp på Bruket. Jag hälsade på i Nilsson och Pallins kärleksnäste. Gosade med Molly och hittade en massa intressanta saker på internet, eller vad säger du Emmelie? ;) Jag kommer nog drömma mardrömmar inatt. Halv fyra drog jag på jobbet. Vart inringd lite tidigare. De hade massor att göra och behövde en hjälpande hand. Jobbade hela kvällen med Angelica och det gick jättebra. Kom dock inte därifrån förrän halv 9. 1,5 timme efter stängning. Men men.. Det blir cash! Efter jobbet drog jag till Lenis och hälsade på. När jag kom dit öppnade Lena dörren glatt för mig och Andreas låg i soffan och flinade. Ett kärt återseende. :) Vart en massa surr och nu har jag kommit hem. Har ätit en macka och ska snart lägga mig i sängen. Ska koppla in min externa hårddisk till datorn och glo på lite film tänkte jag. Jobbar 13-19.30 både lördag och söndag. Och på måndag blir det hockey på Latbergshallen! :D 


over and out

Ovido - Quiz & Flashcards