Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Elin - 7 juli 2008 19:07

Fy fan vad vi har haft roligt! Jag längtar redan till nästa år. Det är helt sjukt. Har gått med ett brett leende på läpparna i stort sett hela helgen. Träffat massor med roligt folk och sett massa bra band. Det kunde fan inte ha blivit bättre. Det är dock lite jobbigt att berätta om allt som har hänt, för då blir inlägget skitlångt. :P Men det finns bilder lite överallt att se, t.ex min facebook, sen kommer tjejerna lägga upp bilder också. Jag lär göra ett inlägg med bilder när jag orkar.


Annars så är jag då sjuk. Lenis har smittat mig med sin förkylning. Det är ganska jobbigt att hosta så mycket att man nästan spyr. :S Skriver mer sen när jag har ork till det.


Dagens låt: Crash Diet - Riot in everyone

over and out 

Ovido - Quiz & Flashcards