Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Elin - 22 augusti 2008 16:21

Nu är jag hemma i byn/samhället. Har varit förbi hos Lena och ätit varma  mackor, och har även sprungit på Carro, så det vart en lite pratstund med henne. Nu sitter jag hemma hos morsan och väntar på att hon ska komma hem så jag får äta mat och tårta och öppna presenter. :D Vi ska fira min födelsedag ikväll. Sen blir det plugg...


Här är det fanimej ännu kallare än i Sundsvall. Jag fryser ihjäl. Jag sitter fullt påklädd, med morsans tofflor och filt och fryser ändå. Och mycket snö är det också. Nu är jag i riktiga norrland vill jag lova...


over and out

Av Elin - 22 augusti 2008 10:48

Och snart ska man dra och jobba. Igår gjorde jag absolut inte ett piss. Satt på msn från 8 till 2 på natten typ. Det var min lördagkväll. Gick och la mig i sängen och började kolla på Big bang theory, men slocknade fort som ögat. Nu sitter jag här, har precis ätit frukost. Ska snart duscha och sen gå och jobba. Jag funderar allvarligt på att åka hem redan ikväll. Vad ska jag göra här liksom? Det blir ju bara drygt att kliva upp astidigt i morgon. Så nå betalar jag hellre en taxi än att kliva upp tidigt på morgonen. Jag vill heeeem!


Dagens låt: Letters to cleo - Cruel to be kind

over and out

Av Elin - 22 augusti 2008 08:53

Fan vad jag klev upp tidigt. :S Men men.. Idag ska jag då jobba några timmar, sen ska jag försöka ta mig ner till OK för att hämta ut mitt och Lenas löshår som vi beställde i tisdagskväll. Det gick fort som fan. :) Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Borde packa men det är lite tråkigt så jag ligger heller på soffan och glor på tv. ^^ Nu ska jag iaf gå och fixa mig nå frukost och sen ta mig en dusch. See y'all later!


Dagens låt: Carlos Santana feat Chad Kroeger - Into the night

over and out 

Ovido - Quiz & Flashcards