Alla inlägg den 4 september 2008

Av Elin - 4 september 2008 21:59

Nu har jag äntligen kommit hem. Har varit på Ölympiska spelen här alldeles utanför min dörr :P Det var roligt att se på, men jag var inte med på nån lek. Jag sprang omkring och minglade och drack vin och bärs. Det var roligt iaf. Måste väl sova ganska snart, ska upp och vara på skolan hela dagen i morgon. Först jobba på grupptentan och sen är det biblioteksintroduktion. Så jag är nog inte hemma förrän vid halv 5 eller nåt sånt. Sen är det förfest nånstans i stan innan jag ska på Black and white minisittning på BK.


Jag lägger upp bilder på min bilddagbok, det är lättare så.

http://elintag.bilddagboken.se/

gästlösen är heavendevil


saknar er alla! PUSS

 over and out

Av Elin - 4 september 2008 08:47

Nu har jag precis vaknat och ska börja röra mig mot skolan om en timme ungefär. Vi har en föreläsning kvart över 10. Introduktion till akademiska studier. Sen en snabblunch och sen ska jag träffa Emelie och Kicki för att skriva på grupptentan. Kvart över fem idag ska alla träffas utanför Förrådet för att sedan gå upp till Fagerdal (där jag bor typ) och vara med i Ölympiska spelet.


Under den här kursen så verkar det som att jag är ledig på måndagar. Jävligt sweet. :D Man kan ju vara ganska sliten efter helgerna. Nej, nu blir det en dusch och sen ska jag dra neröver.


Dagens låt: Hinder - Lips of an angel

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards