Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Elin - 25 januari 2009 23:44

Ännu en härlig dag. Sov hyffsat länge, fast vaknade ändå först. Inte så konstigt iof, jag hade inte varit ute på krogen. :P Under dagen har jag inte åstadkommit nånting. Tog en ganska lång dusch, hälsade på Sofie och Kalle en sväng, sen drog jag mig in mot stan. Där vart det film, kebabrulle och mys i soffan. Drog hem strax efter tio, och har suttit hos Sofie och Kalle typ sen dess. Kom hem för ett tag sen och nu blir det sängen. Har en helvetes vecka framför mig på skolan, så i morgon blir det till att kliva upp klockan 8. Senast.


over and out

Av Elin - 25 januari 2009 10:30

Vaknade nyss med världens mensvärk. Har tagit en alvedon, så jag hoppas det släpper snart. Här snöar det fortfarande. Som tur är inte lika mycket som igår. Vill inte gå utanför dörren idag, men om man ska trycka i sig nå "bakismat" så måste man. Umgås man med såna som varit ute och festat så får man hänga med i svängarna. 03.20 i morse ringde telefonen, en kvart senare knackade det på dörren. Det är skönt att inte sova ensam...


Dagens låt: Live - Dolphins cry

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards