Alla inlägg den 27 april 2009

Av Elin - 27 april 2009 21:05

Nu sitter jag och läser som en tok och försöker få nåt att gå in i skallen på mig. Det är några sidor att läsa, så jag hoppas att jag kommer plöja igenom det mesta ikväll. Jag råkade även sova lite för länge när jag skulle ta en powernap, typiskt mig. Sen ringde Emmelie och surrade en massa om Sweden rock. Det närmar sig med stormsteg nu. Bara lite drygt en månad kvar tills det bär av ner till Sölvesborg. Jag har redan börjat tänka på packning osv. Måste köpa ett billigt tält nånstans också. Iiiiih nu pirrar det ordentligt i magen av förväntansfullhet!


over and out

Av Elin - 27 april 2009 12:49

Det var nätt och jämt så jag orkade upp till skolan i morse. Väckaren ringde klockan 8, men jag klev inte upp förrän kvart över. Klockan 9 var jag tvungen att infinna mig på skolan för en workshop i presskonferens, trodde jag i alla fall. Det visade sig att vi inte började förrän kvart över 9. Suck... Då hade jag kunnat sova en kvart extra. Men nu sitter jag här i skolan, vid en dator och ska skriva ihop en kort artikel från presskonferensen. Det har varit en riktigt rolig lektion, även fast jag inte var så himla pepp i morse när vi kom dit. Vi fick även göra lite övningar i kroppsspråk vilket var väldigt intressant. Man började fundera och analysera folks kroppspråk och även sitt eget. Defenitivt nåt att tänka på framöver.


Efter skolan ska jag nog hämta böckerna och sätta mig i biblioteket och plugga inför tentan. Vet dock inte när bibblan stänger och exakt när lektionen slutar. Skulle jag plugga hemma vet jag att jag inte kommer få så mycket gjort. Har i kväll och halva dagen i morgon på mig att plugga. Jag får be till gud att jag kommer klara tentan...


Dagens låt: Twilight soundtrack - Bella's lullaby

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards