Alla inlägg den 8 april 2008

Av Elin - 8 april 2008 21:30

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera här, men jag har helt enkelt inte haft tid :P Det har inte hänt så himla mycket heller. Emmelie har börjat jobba tillsammans med mig bland annat :D Vi har haft riktigt roligt på jobbet idag. Igår spelade vi spel och det var verkligen JÄTTEROLIGT!! :D I söndags åkte jag med Lena och Emmelie till Malin och Sandra och kollade in deras tjusiga hus. Kaffedrickande och montering av Ikeastolar stog på schemat denna kväll. Det var skitmysigt :) På lördag ska jag åka till farmor, om jag får som jag vill. Det har blivit uppskjutet två ggr redan, och skulle inte förvåna mig om det är jag som är sjuk denna gång. Farmor var sjuk första gången, farsan andra gången och denna gång ska det fanimej bli av! Har inte träffat tanten på fyra år, så det är dags nu :) Annars blir det nog lugnt i helgen. Vet inte om jag orkar festa nåt. Vet inte om jag har ekonomi för det heller. :P Morgondagen består av solning på Stekhuset och jobb. Sen får vi se.


Dagens låt: One Republic - Stop and stare

over and out 

Ovido - Quiz & Flashcards