Alla inlägg den 30 april 2008

Av Elin - 30 april 2008 22:16

Yes I am. Men idag har jag faktiskt en jävligt bra anledning. Jag hostar så mycket att jag får ont i ryggen och jag är skitsnorig. Då är det jätteroligt att vara på fest. NOT. Men det var jättetrevligt att åka dit och träffa allt folk. :) Hade jag inte varit sjuk hade jag partat järnet! Kanske inte lika mycket som i lördags dock. :P

Det kändes ju bra att presenten Malin och Sandra fick var uppskattad iaf :) Smart drag av vem det nu var som kom på den brilljanta idén. :) I morgon är jag iaf ledig. Jag lär väl ska hälla i mig Kan Jang iaf en dag till. Ligga hemma i soffan så mycket jag bara kan. Måste dock gå på jobbet och handla mjukglass av Emmelie. ;)


Nu ska jag ta mig en alvedon, kolla klart på Greys avsnittet jag började på idag och sen lägga mig i sängen och sova ut. Lääääänge!


Dagens låt: Elin Persson - Attjo prosit

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards