Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Elin - 20 mars 2009 11:40

Frida hade med sig provglasögon från Lensway på skolan idag, så jag var tvungen att prova. Snacka om Harry Potter dom där runda. :P Men dom andra diggade jag som fan och skulle lätt vilja ha ett par såna. :D


over and out

Av Elin - 20 mars 2009 08:42

Nu är jag vaken och har ätit frukost. Har till och med kört fyra maskiner med tvätt på morgonen. Det var bara att kliva upp klockan 5 och gå direkt ner till tvättstugan och köra igång dom första två. Sen jag gick jag upp och la mig igen tills nästa maskin skulle köras igång. Och nu har jag massor med rena kläder! :D Känns så roligt att kunna välja vad man vill ha på sig istället för att ta det enda som är rent. Och att man slipper farmorstrosorna. :P Ska börja göra mig i ordning lite och städa utan lite. Och även packa en liten påse som jag ska ha med mig hem till kramfors i eftermiddag. Ska bli kul att komma hem och umgås med mamma och Emmelie lite. Men jag ser redan fram emot söndag. ^^ Nu måste jag skynda på!


Dagens låt: Amy MacDonald - Mr Rock n Roll

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards