Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Elin - 8 oktober 2008 19:03

På nåt konstigt vis är jag trött idag. Jag gick och la mig halv 10 igår kväll och sov till 8. Men jag är ändå skittrött. I och för sig så var det en ganska dryg dag. Föreläsningen kändes extra lång idag. Men den var väldigt intressant. Det är nog första gången jag har känt att jag verkligen förstått ALLT som sagt på föreläsningarna. Och det tackar jag Kent för! :P Vi har nu fått i uppgift att bygga upp en hel organisation. Det är väldigt intressant och lärorikt. Jag, Sofie, Maria, Caroline och Angela ska bygga upp en reklambyrå. Vi kommer ha gjort bäst ifrån oss! ;P


Jag fick ångest igår också. Jag såg nämligen att jag har en salstenta på min födelsedag. PÅ MIN FÖDELSEDAG!!! :'( Jag som ska supa som fan på min födelsedag. Jaja.. Det löser sig väl på nåt vis.


Egentligen skulle jag ha varit på Kåren nu. Committ har stormöte, men jag orkar verkligen inte gå ner. Det började klockan 7, och jag har precis ätit. Efter mötet ska det drickas bärs och lika någon lek. Så det kommer bli sent med andra ord och då blir det jobbigt för mig att ta mig hem. Det hade varit annat om jag bodde på Förrådet. :P Och nu till nåt helt annat...


Jag har sån jävla otur nuförtiden. Micron har slutat fungera, jag brände mig som fan när jag lagade mat idag, gitarren cepade sig när jag bytte strängar och igår så råkade jag krossa displayen på min mobil på nåt jävla vänster. Så när skolan var slut klockan 12 gick jag in på stan för att käka med Palle och Emmelie, sen gick vi en sväng på Carlings ;), och sen tog vi bussen ut till Birsta. Stannade först på Mediamarkt för att köpa mig en ny mobil. Det vart en Nokia 5310 Xpressmusic. Sen gick vi på Arken Zoo! :D Det var fan roligt. Tills jag höll på att skita på mig när jag upptäckte att dom har en Tarantella där! :O Men jag såg ödlor och en skorpion iaf. :D Och en skitsöt fågel som busvisslade. Dit ska man gå om man har dåligt självförtroende. :P Sen drog vi oss ner till Birsta City och kollade runt. Hittade ett par tröjor på Gina som var på rea. :D Sen tillbaka in till stan och direkt bort på Musikbörsen där Emmelie slog på stort. "Den där Fendern ska jag ha! Och ett case ska jag ha! Släng med strängar när du ändå håller på." :P Men nu har hon iaf sig en gitarr. :) Jag köpte bara en sångbok. Jag ska sjunga för Pelle när jag kommer tillbaka till Kramfors sen. ;P Skulle dock behöva köpa ett case jag med. Och ett capo. Men det får bli ett senare projekt. Nu ska jag lägga mig i soffan och smälta maten lite. :)


Dagens låt: Nada surf - Always love


over and out

Ovido - Quiz & Flashcards