Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Elin - 15 oktober 2008 11:09

Idag är vi då lediga. Har bestämt med tjejerna att vi ska ses vid 4 här utanför. Då ska vi gå runt Sidsjön till en grillplats och grilla korv. De ville att jag ska ta med Mr Cort också. Så det blir mysigt. Nu när man har flyttat hemifrån så har man ju inte alla de där roliga friluftsgrejjerna. Termos skulle jag faktiskt behöva. Jag har inga sånadär saker vad dom nu heter. Såna man dricker ur som man jämt hade med sig när man var ute i skogen med skolan. Jag hade iaf en rosa. :P


Måste gå och handla också. Måste ju ha korv att grilla :P Och även annan mat. Nu har det hyffsat länsat i min kyl och mitt skafferi. Jag känner mig väldigt duktig. Jag har nu 1700 spänn kvar, och vi får snart pengar igen. Hade dock aldrig klarat det om jag inte hade fått nån lön den här månaden. Nu ska jag iaf vara väldigt duktig och planera middagarna och luncherna. Fast jag behöver inte fixa någon matlåda förrän tills på tisdag. Skönt!


Jag har faktiskt varit duktig nu på förmiddagen. Jag har städat och bokat tvättid tills i morgon. 11-14 ska jag tvätta. Bara jag kommer ihåg det. Jag MÅSTE verkligen tvätta i morgon. Nu ska jag bara köra en vända med dammsugaren och sen ta tag i disken innan jag drar iväg nånstans. Ciao!


Dagens låt: Alanis Morissette - Ironic

Ovido - Quiz & Flashcards