Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Elin - 3 februari 2009 15:38

Jag älskar min bästa vän. Hon gör mig glad, hon stöttar mig och hon finns alltid där för mig. Att hon ringer till mig och gråter när hon sett mina videoklipp som jag lagt upp på bloggen gör att jag älskar henne mer. Och att hon dessutom prenumerarar på min videoklipp på Youtube. Utan henne är jag ingenting.


over and out

Av Elin - 3 februari 2009 15:11

Men nu är jag färdig och ska hem och göra mig i ordning till Mary Kay eventet på Stadshuset. Och kolla på Gossip girl och Big bang theory. :D


over and out

Av Elin - 3 februari 2009 13:06

Sorry för den dåliga kvallen, men Victors kamera är inte så super Hi-tech. Men det duger. :P


Och tack förresten för de fina kommentarerna om det förra klippet. :)


over and out

Av Elin - 3 februari 2009 11:16

Nu sitter jag på skolan och doonar. Klev upp 7 i morse för att hinna till sjukan en snabbis innan skolan började. Kom dessvärre lite för sent, men det gick bra ändå. Vi har workshops hela dagen idag. Vi får göra annonser. Ganska roligt. Ska göra klart den sista nu så kan jag gå på lunch. Behöver inte vara tillbaka förrän klockan 2. :D Ni ser på bilderna hur roligt jag har. :P


Dagens låt: The used - Im a fake

over and out

Av Elin - 3 februari 2009 00:26

Trodde aldrig jag skulle göra det, men nu är det gjort! Jag finns på Youtube...



Ovido - Quiz & Flashcards