Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Elin - 4 februari 2009 19:18

Jag är fortfarande svag för Mr Aliaga. Jag väntar fortfarande på att han ska dumpa Josefin. Då kommer jag springande Martin! :P


over and out

Av Elin - 4 februari 2009 18:07

Nu är jag hemkommen. Jag och Sofie gick till Ida en sväng och pluggade lite och surrade. Och skrattade tills tårarna rann. Sen gick jag och Sofie upp på hydro och köpte massa godis, och nu ska jag laga mat. Makaroner och köttbullar. Igen... Men det är en bra "matlådemat" och jag måste ju ha matlåda med mig på skolan i morgon. Går heeela dagen i morgon. Och på fredag förmiddag åker jag hem.


I morgon är det dags att träffa min läkare igen. Tro vad fan han kan vilja nu. Han lär ju bara vilja prata om proverna osv. Jag hoppas det går fort så att jag inte kommer för sent till skolan. Det skulle suga...


over and out

Av Elin - 4 februari 2009 14:17

Det går trögt i pluggandet nu känner jag. Jag är nästan helt ofokuserad. Tänker på annat hela tiden och kan inte få någon ro. Dessutom så fick jag ett trevligt telefonsamtal för ett tag sen, och nu har jag verkligen inte lust att begrava mig i böckerna. :P


over and out

Av Elin - 4 februari 2009 12:53

Somnade vid 1 tiden inatt, och vaknade klockan 10. Jag var fortfarande trött, men om jag hade legat kvar så hade jag blivit ännu tröttare och dessutom hade jag inte fått något gjort idag. Så jag klev upp, jag gjorde mig en stoooor portion mannagrynsgröt till frukost och sen började jag plugga. Har även hunnit med att ta en välbehövlig dusch. Måste försöka skriva klart tentafrågorna innan klockan 3, då jag ska till Ida och diskutera dom lite. Sen får jag väl börja skissa på trycksaken som ska examineras. Det kommer bli riktigt roligt, och även en massa sena kvällar på skolan.


Förresten, jag kan inte leva utan mitt Coconut Bodybutter från Bodyshop. Jag är totally fucking addicted. Doften får mig att minnas sommaren. Den hjälper mig mitt i denna ångest för kyla och snö. 165 kr kostar den. Som hittat!


Nu när jag har haft tillgång till en kamera så tog jag lite bilder för att visa vad jag håller på med idag. Hoppas ni har en jättebra dag, för det kommer nog inte jag ha.


Dagens låt: Damien Rice - Cannonball

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards