Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Elin - 22 februari 2009 20:02

Grattis till Danne och Linda som fått en son. :)


 over and out

Av Elin - 22 februari 2009 19:31

Nu har jag kommit hem från farfar. Det var jättetrevligt. Åkte ut till Sörlindsjö och hälsade på familjen Svanstedt. Min faster Bettan, farbror Kjell och kusin Viktor. De har köpt en ny häst, så jag ville ju åka ut och titta. Bilden nedan är på min faster och två av hästarna. Den till vänster heter Calligan Song och den till höger är den nya som heter Mr Mastery. :)


Nu har jag varit väldigt effektiv. Jag har sökt sommarjobb på Ikea och på Kontorsfixarna. Ska även ta mig i krafen och våga mig ut till Birsta för att lämna CV på Carlings. Vill verkligen ha jobb här nere i sommar... 


Dagens låt: Airbourne - Runnin wild

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards