Alla inlägg den 5 november 2008

Av Elin - 5 november 2008 20:52

Jag känner mig riktigt duktig nu. Fan vad jag har läst idag. Och jag har en dag till på mig. Då jag inte behöver tvätta nåt. Jag har legat i soffan hela dagen med näsan i böckerna och ätit Plopp. Tror dock att jag ska lägga mig hyffsat tidigt idag. Kanske kolla på G.I Jane innan jag somnar också. Nä, nu ska jag fanimej plugga mer!


over and out

Av Elin - 5 november 2008 13:41

Idag har jag tvättat en massa. Och även pluggat. Har massor kvar att läsa dock. Men jag har resten av denna dagen och morgondagen på mig också. Men jag börjar bli lite smått stressad endå. Och självklart ringer dom från Skimmer, restaurangen på Kårhuset och frågar om jag har lust att komma och provjobba. Och det vill jag verkligen, har dock verkligen INTE TID just nu. Jag önskar att man inte behöver sova nåt ibland, för då skulle jag hinna med så mycket mer, men jag är så sjukt trött. Jag kommer inte få någon ro förrän till veckan. Om jag nu får ro då. Börjar en ny kurs på måndag eller tisdag, och då kör dom väl igång med ett nytt arbete på en gång som i de andra kurserna vi har haft. Jag skulle vilja ta en dag och bara slappa och kolla på film och må gott. Jag hoppas så förbannat att kursintroduktionen inte är förrän på tisdag. Stress stress stress...


Dagens låt: Tabithas secret - Dear joan

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards