Alla inlägg den 20 november 2008

Av Elin - 20 november 2008 21:14

Jag var ner på skolan och jobbade lite med grupparbetet med tjejerna, och eftersom att vi vart klara så pass tidigt så gick jag hem en stund innan jag skulle till Skönsberg för danskursen. Skulle egentligen stanna kvar på skolan och läsa lite i väntan på bussen, men vi vart klara tre timmar innan jag skulle iväg så jag kände inte för att sitta på skolan såååå länge. Gick hem, städade det sista jag inte hann med igår, diskade undan och sen tog jag en buss med Victor till Skönsberg. Där väntade då cha cha-kursen. Det var jätteroligt att dansa igen! Efteråt föreslog Victor att vi skulle gå ner till stan, och att jag sen skulle ta en buss därifrån och hem. Men jag missade bussen så det var bara att gå upp. Jag gick i jävligt rask takt, och det tog mig ändå cirka en timme. Det är sjukt vad duktig, hälsosam och sparsam jag känner mig nu. ;) Nu ska jag packa lite, åker ju till Solle i morgon. ^^


over and out

Av Elin - 20 november 2008 09:57

Nu har jag lärt mig en sak. Ta aldrig på dig en tvättid mellan 23-02 om du ska upp tidigt till skolan i morgon. Jag försov mig. Såklart. Jag börjar skolan om tre minuter, och det är en obligatorisk workshop. Jag har redan varit med på genomgången av den så det är helt fucking jävla onödigt för mig att komma i efterhand, de kommer jobba i hyperfart så jag kommer inte fatta nånting när jag kommer dit. Kristoffer, läraren, sa att man måste gå på workshopen för att få betyg i kursen. Och vad fan gör jag då? Jag måste snacka med han om nåt kompletterande, för jag tänker fanimej inte göra om skiten med nästa års klass. Och jag kan inte göra den med nästa grupp efter lunch heller, för då ska jag, Felicia, Annika och Angelika jobba på grupparbetet.


Okej, nu ska jag äta klart min frukost, sen ta mig en dusch så jag lugnar ner mig. Jag skriver mer sen.


Dagens låt: Death cab for cutie - I will follow you into the dark

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards