Alla inlägg den 23 november 2008

Av Elin - 23 november 2008 23:28

Nu jävlar i mig är det snöstorm! När jag åkte från Solle var det helt vindstilla. Jag kommer till Kramfors, kliver av bussen, går cirka 10 meter och PANG! Stormen slår mig i ansiktet som en knytnäve. Och nu toksnöar det dessutom. Ska bli intressant att se hur det ser ut i morgon när man vaknar.


I morgon har jag lovat Emmelie att spendera hela dagen med henne. Vi ska ses på vårt stammisfik och luncha/fika och surra om allt och inget, som vanligt. Jag tror Rodrigo börjar bli lite smått less på oss. Han borde sätta våra namn på the one and only soffa han har där, eftersom att vi sitter parkerade där när vi har tid över. Vilket är alltid typ. :P Förhoppningsvis är sjuklingen Lenis på bättringsvägen så jag vågar träffa henne i morgon också. :)


Nu kom jag på att jag borde planera lite julklappar. Vad fan ska jag köpa till alla? Den enda man kan köpa saker till som man vet kan gilla det är morsan. Vi är ju liksom av samma kön och gillar samma "bas-saker". Smycken eller liknande går alltid hem. Sen har jag två äldre bröder åsså farsan då. Bröderna har jag ganska bra koll på vad dom gillar osv, men farsan är nästan helt omöjligt. Vilken tur att jag numera bor i en stad med större butiksutbud än lilla Kramfors. Ska börja lite smått med julklapparna när jag får pengar. Åååh... Ångesten över nästa månads budget börjar redan, och jag har inte ens fått pengarna än...


over and out

Av Elin - 23 november 2008 16:31

Nu sitter jag hos morsan och svullar i mig mat. Skönt att komma hem hit och ha mat som står och väntar. :D Jag är skittrött så det lär bli tidig kväll för mig ikväll.


Jag har iaf haft skitkul denna helg. Sollefteå är bättre än vad jag trodde. :P Jag träffade en massa nytt folk och jag fick spela Rockband! :D Så jäääävla roligt! Efter ett X antal timmar hemma hos Jonas gick vi ner på stan. Eller gick och gick... Dom andra fick skjuts och drog utan oss, så jag och Jonas började traska. Men då träffar vi på Henrik som var snäll och körde oss de få metrarna ner till stan. :P Träffade även hela Hällsjö och Kyrkdal på stan. Det var inte igår. :P  Efter att vi stått i kö till Valvet i evigheter bestämde vi oss för att gå på bowlingen ist. Där dumpade jag och Linn killarna vid ett bord och gick och dansade. I det stora hela har det varit riktigt roligt. :) 


Dagens låt: Pink - I don't believe you

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards