Alla inlägg den 18 november 2008

Av Elin - 18 november 2008 18:12

Vilken dag! Vaknade halv 11, laddade ner nya One tree hill, käkade frukost, såg på det nya avsnittet av One tree hill och sen var det bara att gå ner på skolan. Föreläsningen började kvart över ett, men eftersom att det är sån extremt halka så gick jag ungefär en timme i förväg, enbart så jag skulle slippa stressa. När jag kom ner på skolan hade jag tagit 45 minuter på mig att gå ner. Skönt att inte stressa. :) Väl där mötte jag Louise, Andrea och Malin. Och även de resterande 80 som läser samma kurs. Det var för övrigt den roligaste föreläsningen nånsin! Läraren är från Washington DC, och bröt sådär härligt. :P Det vart en föreläsning på svengelska. Jag skrattade så jag höll på å dö. Det gjorde dom flesta andra också vill jag lova. :P

Nu sitter jag och snackar med min äldsta storebror om hans 25 års fest. Han tänkte hinna ha en uppe i Kramfors/Bollsta innan han åker ner till Sthlm igen. Men eftersom att han åker tillbaka dagen efter, så blir det lite stressigt med städning. Jag var snäll och sa att jag kunde städa undan, så han slapp tänka på det. Karln måste ju ha en 25 års fest, så länge jag är bjuden. ;) Men eftersom att han vet att jag HATAR att städa, så använder han nu min snällhet mot mig. Han tänker tydligen hyra lokalen och låta mig städa. Den jäveln... Men jag har för mig att man inte behöver städa när man har hyrt den lokalen. Jag hoppas hoppas hoppas!


Och nu när jag sa att jag funderar på att åka ner på Sofies 25 års fest i Sthlm så kläcker han även ur sig att han tänkte ha en fest där nere också. Antingen samma dag som Sofies, eller helgen efter. Jag kan inte vara där en hel vecka, och jag kan inte vara på två ställen samtidigt. Dessutom kommer jag väl ha min födelsedagsfest helgen efter. Jaja... Nu funderar jag allvarligt på att ta en prommis faktiskt. det är nåt fel på mig :S


Dagens låt: Pink - It's all your fault

over and out

Ovido - Quiz & Flashcards